iRobotin [PET OWNER OFFICIAL PROMISE]
- Tanska service.witt.dk/service/da/
- Ruotsi service.witt.dk/service/se/
- Suomi service.witt.dk/service/fi/
- Norja service.witt.dk/service/nb/
- Islanti Ota yhteys robotin myyneeseen liikkeeseen
- Färsaaret Ota yhteys robotin myyneeseen liikkeeseen
Kun otat yhteyttä iRobotiin, pyydämme sinua antamaan tuotteen sarjanumeron, lataamaan kuvia likaantuneesta robotista ja liittämään hakemukseen iRobotin tai valtuutetun iRobot-jälleenmyyjän alkuperäisen ostotodistuksen, josta käyvät ilmi ostopäivämäärä ja muut tuotetta koskevat tiedot. Wittin asiakaspalvelu voi antaa tarvittaessa neuvoja reklamaation tekemisessä. Kaikki tämän lupauksen perusteella tehdyt reklamaatiot edellyttävät, että ilmoitat tapahtumasta meille kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun se on tullut tietoosi, ja viimeistään ennen lupausjakson päättymistä. Jos vastaanotamme reklamaation lupausjakson kuluessa ja käy ilmi, että tuote ei ole täyttänyt antamaamme lupausta, voimme harkintamme mukaan: (a) vaihtaa tuotteen uuteen tuotteeseen tai tuotteeseen, joka on valmistettu uusista tai käyttökelpoisista käytetyistä osista tai joka on toiminnoiltaan vähintään alkuperäistä tuotetta vastaava tuote, tai (b) vaihtaa tuotteen uuteen päivitettyyn malliin, jonka toiminnot ovat vastaavat tai uudemmat verrattuna alkuperäiseen tuotteeseen. Tämä lupaus kattaa yksinomaan ja ainoastaan korvaavan tuotteen. Tuotteen vaihtaminen, edelleenmyynti, korjaaminen tai korvaaminen ei pidennä, jatka, uusi tai muulla tavoin vaikuta lupausjaksoon sovellettavan lain sallimissa rajoissa. Korvaavat tuotteet, jotka on toimitettu tämän lupauksen mukaisen reklamaation seurauksena lupausjakson kuluessa, ovat kuitenkin oikeutettuja lupaukseen alkuperäisen lupausjakson jäljellä olevan ajan tai yhdeksänkymmenen (90) päivän ajan vaihtopäivämäärästä sen mukaan, kumpi on pidempi. Korvaavat tuotteet toimitetaan sinulle mahdollisimman nopeasti. Kaikki vaihdettavat tuoteosat siirtyvät omistukseemme.